BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 1, 2009

Tips kecantikan / Penawar Khas untuk Wanita & Ibu Mengandung

Jom try ;)
me da try dalam beberapa hari nie
so far ok alhamdulillah ;)maklumlah kaum perempuan
kena laa jaga kecantikan tidak semestinyee melalui
suntikan,vitamin,susuk semua tuh..ayat2 al-Quran mujarab
itu kepercayaan me laa u all xtau laa mcm mane kan?
heee..so utk sesape yg lemah semangat @ igt dilindungi
bole laa ambil air nie minum utk ketangan jiwa
rohani+batin+kecantikan+ [awek muda]& dilindungi DARI
KeJahatan selain dari sembahyang..y not?? so lets try..
jangan pikir panjang semua orang mampu utuk memilikinyee ;)
Kedua2 nyee me minum .. srpppp~


*Dengan Niat yang BETUL*

ini Info sudi2 laa bace ;)

Wardina sebagai ikhtiar untuk kegunaan wanita dengan TULISAN ayat-ayat Al-Quran yang bersesuaian untuk kaum hawa sebagai rawatan. Sesuai diminum untuk rawatan dalaman atau sebagai ‘toner’ untuk kejelitaan. Aroma air mawarnya menambahkan lagi keharuman dan seri wanita.

Za’faran pula baik untuk rawatan kulit. Khas untuk wanita bermula dari usia aqil baligh.

Boleh digunakan sebagai ikhtiar mendapatkan anak, menjaga janin, mudah bersalin (selusuh) dan mendapat anak yang sihat. Juga membantu untuk memiliki badan yang sihat dan memberi ketenangan fikiran (hati & perasaan).

Sesuai digunakan untuk kegunaan seluruh tubuh, sistem peranakan wanita, perhiasan wanita, wajah, kulit wanita, perut.

Khasiat & Faedah :
-Melindungi dan menyembuhkan dari perbuatan sihir, saka, santau atau membuang susuk atau penawar histeria (kena rasuk).
-Menyuburkan dan mengaktifkan hormon wanita.
-Melindungi sistem peranakan wanita.
-Sebagai selusuh mudah bersalin.
-Melegakan sakit perut.
-Menghaluskan kulit wanita.
-Mencantikkan bentuk bahagian perhiasan wanita luaran dan dalaman terutama hati & perasaan.
-Menyempurnakan naluri dan keperibadian wanita.
-Membantu wanita / gadis remaja lebih berkeyakinan.
-Melindungi kaum wanita dari penyakit-penyakit zuriat.
-Menjadikan wanita meninggalkan perbuatan maksiat.

Cara guna :
-Baca Al-Fatihah, Salawat & Niat mengikut hajat.
-Minum berterusan.
-Boleh dicampur ke dalam sebarang masakan dan disapu pada muka dan kepala.
-7-21 titik ke dalam minuman / masakan.

Air Harian Kegemaran me mengamalkan nyee**



Air minuman ini dihasilkan mengikut kaedah rawatan pinggan putih yang diwarisi dari ulama'-ulama' silam yang diwarisi dari kesucian,ketelitian,kemahiran,adab dan kekhusyukan.Khasiat terapeutik Za'faran dipertingkatkan dengan keberkatan tilawah ayat-ayat Allah dan doa-doa serta diperkayakan dengan kandungan air mawar bermutu tinggi.Dengan izin Allah dan ikhtiar ini Asy-Syifa' dipercayai dapat membantu mengatasi pelbagai masalah fizikal,mental,emosional dan spritual.Asy-syifa' Boleh diminum sebagai sebahagian dari rawatan atau diamalkan sebagai minuman biasa.

Khasiat :
Sebagai ikhtiar rawatan untuk pelbagai hajat, penawar dari gangguan makhluk halus, sihir, saka, santau, gangguan rohani & jasmani.

Cara guna :
-Baca Al-Fatihah, Salawat & Niat mengikut hajat.
-Minum berterusan.
-Boleh dicampur ke dalam sebarang masakan dan disapu pada muka dan kepala.
-7-21 titik ke dalam minuman / masakan.
-Untuk penjimatan : 1 Botol 60 ml boleh digunakan sehingga 10 Liter air. Masukkan 1 botol Asy-Syifa’ ke dalam tabung 10 Liter air dan minumlah sepuas-puasnya.

6 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

hi there..
awak ade jual ke produk nie?
nak tau bape harganyer..
thanx :)

* Alma * said...

sy xjual..
wardina tuh khas utk wanita jee
RM 15 yg asysyifah tuh laki pun bole murah RM10rgt ;)

Mohd Ahmad Ferk said...

owh tak jual eh..
saya nak belikan utk bini saye..
lagi sebulan nak dapat baby sulung..
hehehe!
cam oke je air selusuh tu..
senang nak beranak nanti :)
kat mane ade jual eh?

* Alma * said...

ouhh ye ke?
haa beli laa cube mane tau
nt memudahkan dea bersalin ;)
air tuh bole didapatkan dikedai2 yang jual2 jamu + ubat mcm tuh
ataupun pergi kdi yg jual kitab2 agama sy beli dkt apg park ;)

sara ahmad said...

wahhh.. terror plak bab2 ibu mengandung ni.. kekeke..

armouris said...

info tentang hormon wanita kat sini - Penggantian Hormon Wanita