BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 8, 2009

New Hair Style


Last Saturday me turun rawang sorang2 jee pegi buat rambut ni
"Relaxing" bukan iron.. + Treatment + cut :)
me ada dkt saloon tu dekat 5 jamzz ok? lame xlame laa
buke pun dekat sane makan sardin puff je 2 ketul :D
siann kan hehe..tapi me puas hati sangat sebab rambut
sekarang lagi sehat daripada sebelum nie :)
i love my New Hair :)
*walaupun Fringe xbape nak jadi* huuummmm~

heee :) ini picture baru.. & new Hair Style
im Back to my Normal Hari..
But sometimez normal is boring laaa
:(( xtau nak buat rambut macam mane
nak potong pendek mcm sayang & xberani
heehee.. so layan kan je laa rambut lurus nie balik
klu boring me curl laa sendiri :)

all my buddies & bosses said :
ur new hair make u look more younger haahaha
weeell me memang mude pun :D

But my Curly hair make me MORE HOT's
ahahahah.. my friends said as well..

Heeeeeeee :D

06.09.09

1 comments:

anis nezan said...

bole tau ta u pegi salon rawang yg dkt mane n bpe harga???