BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 5, 2010

SaLam TakZiah Buat Ms.Hanim



To My Dear Soulmate Ms.Hanim -
Hanim <-- My new Gf hehe..
Hanim Baru Sahaja Kehilangan Seorang Ayah
Yang Telah pulang ke Rahmatullah pada
1st Dec 2010 yg lalu..
berkemungkinan besar juga disebabkan
Sesak Nafas / Heart Attack (xpasti yg mane satu)
Ape pun Hidup perlu diteruskan..Be Strong Bebeh <3
We Love you..

Salam Takaziah Buat you sekeluarga
Semoga Roh Ayahnda mu Ditempatkan Di kalangan
Golongan Kaum yang Beriman. Insyallah
- Al-Fatihah

1 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)